Forum
SvaraÅterkoppling |
---|
Hej på er! Ledsen att jag inte hunnit skriva något här på länge. Jag har haft så mycket. Ni vet att det naturligtvis går att höra av sig till Anna eller mig om det är något. Mitt uppdrag har fortsatt som vanligt med lite utmaningar här och var. Det som annars stoppar upp i mitt hjul är att det inte ( kanske är det klart nu idag??) har varit klart med vilka tränare som ska vara kvar och vilka lag det kommer att bli och vilka tränare de sen kommer att ha osv. Har varit en lång process som tagit tid. Jag hoppas att besked kommer inom kort. Tanken är att den nytillsatta tränaren för nya laget ska få en tydlig genomgång av IFK Haninges värdegrund och vår Policy. En del lag är och har varit klara och kanske inte heller har det skett någon förändring. Detta gäller de som inte är 100 klara än. Hoppas ni hängde med :) Mats från SFSISU har mycket han också och vi ringer om varandra. Väntar på hans svar om några frågor. Allt ligger liksom på is just nu. Vi får hoppas att vi kan ses i februari om inte annat digitalt. Önskar er en härlig God Jul och ett Gott Nytt år! Eva-Maria Värdegrundsansvarig Eva-Maria Goding 21 dec 2020 |
Svar (0 st) |
---|